wtorek, 23 grudnia 2014

Odchodzę

No wiem. Pisałam, że wrócę na bloga, jednak nie dotrzymałam słowa i piszę Wam już teraz. Nie zamierzam pisać już tutaj postów ze względu na to, że moje zainteresowanie serialem trochę zmalało i też jakoś nie mam ochoty na pisanie postów.  Nie mówię jednak, że nie jestem fanką Violetty, po prostu mówiąc brzydko ode chciało mi się pisać bloga, po paru miesiącach dla mnie to już był lekki przymus.
Jeszcze raz: wszystkie komentarze były dla mnie naprawdę bardzo ważne, wchodziłam na bloga - komentarz i banan na twarzy. Kolejna motywacja do tego, aby pisać dalej. I dziękuję Wam za wszystkie 39 komentarzy.
Wyświetlenia również zrobiły swoje. Każdego dnia patrzyłam na statystyki. Pierwszy dzień - ledwo co. Kolejne tygodnie to coraz więcej wejść, aż doszło do średnio 30 dziennie. Następnego dnia, rumieńce na twarzy, widząc 200 wyświetleń. Nie wiedziałam, jak do tego doszło. I coraz to bliżej było 60, potem doszło do 100. Dziękuję.
I to wszystko, co chciałam napisać. Myślę, że dla każdego, kto czytał mojego bloga jest to miły prezent na święta. :))

AKTUALIZACJA
Mam nowego bloga, więc jeśli jesteście zainteresowani, skomentujcie, może Wam się spodoba.
KLIK

5 komentarzy:

  1. Czemu odchodzisz, proszę nieee.. ;((( Ja tak lubię go czytać, wchodzę codziennie i będzie mi ciebie strasznie brakować jak odejdziesz <3 Nie poddawaj się, bo blog jest boski :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się :3333 Ostatnio nie wchodziłam bo ferie miałam i wyjechałam bez netaa :( Ale kocham czytać tego bloga <3 Walcz dalej i sie nie poddawaj Pleaseee :33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety do tego bloga raczej nie powrócę, ale jest nowy. http://shakira-violetta-mi-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie a nie potrzebujecie redaktorek ? jako cos jestem wolna od blogów wiec moge tutaj byc . bardzo mi zalerzy wiec prosze o szybki kontakt . znam dobrze hiszpanski wiec tez sie przydam w tlumaczeniu jakis scen :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubisz Lodovicę? Bo potrzebuję redaktorki do tego bloga:
      lodovica-comellopolska.blogspot.com

      Usuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!