wtorek, 12 sierpnia 2014

Hola!

               Cześć :). Jestem Karolina, a w blogspocie Tola. Ten blog będzie o Lodovice Comello i Violetcie, co na pewno zauważyliście w tytule. Będę tutaj czasami tłumaczyła, oczywiście w miarę moich możliwości. Parę dni temu wpadłam na taki pomysł przetłumaczenia listów od fanów z książeczki Universo. Nie każdy ma wersję Deluxe tej wspaniałej płyty, a nawet jeśli ma i nie zna hiszpańskiego, dużo nie zrozumie. Ja hiszpański znam w miarę dobrze, podstawy, ale będę się wspomagać słownikami. Jestem w trakcie nauki, w kwietniu chodziłam na kurs hiszpańskiego, a teraz uczę się z bloga.
               Co tydzień będą posty na temat aktywności Lodo na facebooku. Czyli wszystkie jej posty i zdjęcia. Będą nazywały się [Facebook Lodoviki].
               Jeśli chodzi o Violettę, to będą tylko posty Handmade, czyli zrób to sama. Pomysłów mam dużo, mam nadzieję, że wykonacie coś zaproponowanego przeze mnie. :)
               Raczej postów nie będę pisała codziennie, nie wiem, ile razy w tygodniu. Pewnie raz na tydzień, albo coś koło tego. Zależy, ile będę miała czasu.
I to tyle na dzisiaj. Prawdopodobnie jutro pojawi się post z paroma tłumaczeniami z książeczki Universo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!