środa, 13 sierpnia 2014

[Tłumaczenie] Listy od fanów - Universo Deluxe

               Tak jak napisałam w poprzednim i pierwszym na tym blogu poście, dzisiaj będą tłumaczenia paru listów od fanów. Wszystkie dziewczyny {i chłopaki} gratulowali sukcesu w dążeniu do marzeń. Zdarzały się też bardzo często rysunki utalentowanych fanów przedstawiających Lodo, niektóre bardzo mi się spodobały.
               Ostatni tekst sprawił mi małą trudność, paru słów nie znałam, skorzystałam ze słownika i skleciłam zdanie :).

Jeśli chcesz się dowiedzieć, co fani napisali do Lodo, kliknij Czytaj dalej.

Wybrałam te teksty, z którymi nie miałam trudności, oczywiście reszta też się pojawi. Przedstawię Wam też te piękne rysunki :).

Zawsze wierz w marzenia i bądź gotowa na zrealizowanie ich.
Twoje marzenie się spełniło i jest już dziś!
Wyobraź sobie nową historię i wierz w nią!

(Tutaj miałam mały problem)
Nigdy nie przestań wierzyć i próbować, nawet wtedy, gdy chcesz zostawić wszystko.

Następne pojawią się niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!