poniedziałek, 17 listopada 2014

[Grafika z Violettą] Jak przerobić zdjęcie na szkic? GIMP

Hej! Jest mi trochę smutno, ponieważ statystyki bloga zmalały... Z 220 dziennie zamieniło się na około 80... Mam nadzieję, że ta sytuacja się poprawi, nie wiem dlaczego wyświetleń jest mniej, tak samo jak komentarzy, więc myślę, że znowu wszystko się poprawi i będzie dobrze :)
Dzisiaj ponownie postanowiłam zrobić Grafikę z Violettą, ponieważ ta seria postów jest oparta na GIMPie, więc stwierdziłam, że skoro nie ma dzisiaj o czym pisać, to wezmę akurat ten temat.
Zapraszam do rozwinięcia, gdzie znajdziecie TUTORIAL, jak przerobić zdjęcie w Gimpie.


PROSZĘ, NIE KOPIUJCIE. NIE WARTO PSUĆ CZYJEJŚ PRACY I WYSIŁKU.
1. Wstawiamy nasz obrazek do Gimpa. Ja robię tak, że z pulpitu przerzucam od razu do programu.
2. Najeżdżamy na FILTRY>WYKRYWANIE KRAWĘDZI> krawędź. (Pasek na górze)
Algorytm>Sobel

3. Teraz najeżdżamy na KOLORY>INWERSJA
I zmienia nam się cały kolor obrazka
4. Następnie klikamy w KOLORY>Desaturacja.
I wybieramy sobie opcję. Wypróbujcie wszystkie, zależy od Waszego gustu :)

I tak nadszedł koniec xD.


Podoba Wam się post? Chcecie więcej takich instrukcji?

2 komentarze:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!