niedziela, 9 listopada 2014

Nowe filmiki ze strony DisneyCartoonChannel - Violetta 3 cz. 1

Pewnie znacie kanał na YouTube - DisneyCartoonChannel. Umieszcza się tam filmiki, muzykę z popularnych ekranizacji Disneya. Tydzień temu (przepraszam za tak duże opóźnienie) zaktualizował Violetta 3, czyli wszystkie piosenki.
Jak Wam wiadomo, wszystkie filmy wrzucane na ten kanał są w bardzo dobrej jakości, często nawet w HQ.
Dzisiaj przedstawiam Wam wszystko, co dotąd zostało dodane na DisneyCartoonChannel :).
Zapraszam do dalszej lektury i miłego słuchania!

Podzieliłam ten post na dwie części, ponieważ filmików jest dosyć sporo :)

1. Violetta, Diego i Marco śpiewają Algo se enciende
2. Leon śpiewa dla Violetty ,,Amor en el aire"
3. Wszyscy śpiewają Ven y canta
4. Diego śpiewa ,,Tu foto de verano"
5. Clement i inni śpiewają ,,En gira"
6. Vilu i Ludmiła śpiewają ,,Si es por amor"
7. Violetta śpiewa dla Leona ,,Amor en el aire"
8. Vilu śpiewa dla Leona ,,Nuestro camino"
9. Francesca i Camila śpiewają ,,Aprendi a decir adios"
10. Clement śpiewa ,,Podemos" dla Violetty
11. Clement śpiewa En Gira dla Antonio
12. Violetta śpiewa SuperCreativa
13. Vilu i Leon śpiewają Amor en el Aire
14. Francesca śpiewa Aprendi a decir adios
15. Vilu i Leon śpiewają Amor en el aire
16. Leon śpiewa Amor en el aire
I to tyle na dzisiaj :)

Które piosenki podobają Wam się najbardziej?

1 komentarz:

  1. Mi najbardziej podoba się Apredi a decir adios w wykonaniu Francesci :D
    Na prawdę zaśpiewała to bardzo ładnie i jest to moja ulubiona piosenka z 3 sezonu :d
    Sama mam zamiar zaśpiewać ją na konkursie :D



    Zapraszam Do mnie :D
    http://vioooletta3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!