czwartek, 20 listopada 2014

Zawieszam bloga!

Może jak to czytacie to jest Wam smutno, albo nie zrobiło to na Was wrażenia. Piszę tego posta nie dlatego, że moje zainteresowanie serialem zmalało, ale wręcz przeciwnie, stało się jeszcze większe :). Na jakiś czas zostawiam tego bloga w takim stanie, w jakim tu jest.
Powodem tego jest to, że mój czas na pisanie postów został zajęty przez pisanie, ale niestety nie bloga, tylko książki.
Motywacją dla mnie były komentarze i wyświetlenia. Teraz wszystko zmalało, nie wiem dlaczego, ale jest mi trochę przykro. Jednak jak już mówiłam, nie poddałam się i będę pisać za parę miesięcy, kiedy skończę pisać moją książkę.
Dlatego na dzisiaj i następne parę miesięcy żegnam się z Wami. Dzięki za komentarze i wyświetlenia! :)

3 komentarze:

  1. Tolu, bardzo mi przykro że zawieszasz bloga. Byłaś moją inspiracją, czasem nawet lepszą niż Violetta Polska - nie pisałaś jakiś bzdetów, nie byłaś dziwnie profesjonalna i nie udziwniałaś swojego bloga. Jak czytam VP myślę, że po drugiej stronie komputera stoi jakaś starsza osoba, profesjonalna, czasem nawet myślę że z brodą. Jak czytam twojego bloga - widzę, że jesteś miłą osobą, ale też profesjonalną. Nie za dorosłą, ale też nie za małą na bloga - idealnie! :)
    W sumie, żeby na blogu nie było pusto, i pewnie jak wrócisz będziesz miała mniej wyświetleń, to pamiętaj o mnie, ja będę codziennie wpadać na bloga, nawet mam tego bloga w zakładce!
    Mam pomysł - napisz datę, kiedy wrócisz - dla mnie to będzie dzień wspaniały, i będę wiedziała, że moja inspiracja powraca.
    PS wystaw tą książkę na Allegro - kupię :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie komentarze :-D Bardzo Ci dziękuję, naprawdę. Ale jeszcze nie wiem, kiedy wrócę. Na pewno napiszę wtedy posta ;-) Jeszcze raz ci dziękuję i może za jakiś miesiąc napiszę coś i mój blog będzie odnowiony ;-).

      Usuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!