czwartek, 13 listopada 2014

Recenzje blogów [?]

Ta seria postów ma na celu wypromowanie innych blogów :) Dlatego stwierdziłam, że warto pisać takie recenzje. Co się będzie w takich postach znajdowało? Co trzeba podać w komentarzu, aby zgłosić swojego bloga? Wszystko w rozwinięciu.

Podpunkt zgłoszenia jest tylko jeden.
1. Link do twojego bloga (najlepiej w linku, porady znajdziecie KLIK)

Co będzie znajdowało się w postach?
1. Opis
a) Wygląd
b) Posty

2. Od autora (dodatkowe)
Ten punkt polega na tym, że autor/ka zachęca wszystkich czytelników na wejście na swojego bloga. Oczywiście nie musi tego robić, ale może ktoś będzie chętniej wchodził, jeśli będzie wiedział, o czym jest dokładniej. Co podać w tej reklamie?
1. Nazwa bloga
2. Tematyka postów (nie chodzi o Violettę, tylko jakie ciekawe posty masz do, że tak powiem, zaoferowania :))
3. Zachęta (Nie jest wymagana w tym podpunkcie)

Dokładniej?
Stworzyłam specjalną zakładkę, w której będą umieszczane reklamy. Dlatego piszcie w komentarzach w zakładce ,,Recenzje" swoje zachęty, potem będą one umieszczane w postach, żeby większa ilość osób dostrzegła wszystko.

Mam nadzieję, że Wam się spodobał pomysł. Myślę, niestety, że trochę chaotycznie mi to wyszło, ale wytłumaczę wyraźniej, jeśli czegoś nie rozumiecie.

PS. Może zauważyliście, że na moim blogu pojawiły się reklamy. Może za miesiąc pojawi się konkurs na Sekretnik, jeśli uda mi się zebrać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!