niedziela, 28 września 2014

[Aktorzy] Moja postać i ja

Jak dobrze znacie Candelarię Molfese i Clarę Alonso?
Na polskiej stronie Disneya pojawiły się już dwa filmiki ,,Moja postać i ja" Tytuł jest dosyć jasny, aktor/aktorka opowiada o sobie, swoich zainteresowaniach i sekretach oraz o postaci, którą gra. W poście znajdziecie link do filmików, a także wszystkie rzeczy, których mogliśmy się dowiedzieć, oglądając je.

Filmiki możemy obejrzeć TUTAJ.
#Czego mogliśmy się dowiedzieć?
Candelaria urodziła się w Argentynie i zaczynała jako aktorka teatralna. Uwielbia teatr i kocha spacery. A co sama o sobie powie?
Opisz siebie trzema przymiotnikami.

Uważam się za kogoś, kto zawsze jest w dobrym nastroju, wesołą. Lubię być niezależna, ale to nie zawsze jest proste. Czasami potrafię też trochę... przesadzać. Taka właśnie jestem. Czasami za bardzo się przejmuję.

Czy muzyka to twoja pasja?

Muzyka jest sposobem na wyrażenie siebie, zarówno dla Camili jak i Candelarii.

Czy Candelaria przypomina Camilę?

Uważam Camilę za wyjątkowo bezpośrednią dziewczynę, wszystko mówi prosto z mostu, nie owijając w bawełnę, a bardzo lubi ironię i wydaje mi się, że w tym jesteśmy do siebie podobne. Lubię też jej wygląd i pozytywne nastawienie. Ja też mam taką muzyczną duszę. Dlatego jesteśmy trochę jak siostry.

A czym się różnią?

Różnice... Kilka na pewno mogę znaleźć. Ale jest jak ja. Ona potrafi droczyć się z nauczycielami, a ja jestem raczej... spokojniejsza, łagodniejsza.

Zdradź nam jakiś sekret.

To jest coś czego nikt się nie spodziewał. Tylko kilka najbliższych osób o tym wie. Mam raczej dziwną fobię, wyjątkowo nie lubię gum do żucia. Nie mogę znieść, kiedy ktoś koło mnie żuje gumę, nie lubię opakowań gumy i wszystkiego, co jest z nimi związane! Nie wiem czemu, ale robi mi się przy nich niedobrze.

Którą postać lubisz najbardziej?

Gregorio, bo jest taki śmieszny, lubię, kiedy nas gani, ciężko być poważnym, bo robi to w zabawny sposób. To mój ulubieniec.

#Czego mogliśmy się dowiedzieć o Clarze i jej postaci?
Urodziła się w Rosario w Argentynie. Jej ulubioną muzyką jest jazz. A co sama nam o sobie opowie?
Czy muzyka jest twoją pasją?

Czuję się wolna, kiedy mogę śpiewać. Hmm... Tak, mogę powiedzieć, że muzyka to moja pasja.

Opisz siebie trzema przymiotnikami.

Jestem niespokojna, ale zazwyczaj jestem bardzo wyciszona, chociaż doskonale wiem, że to się wyklucza, ale po prostu tak mam. Nie wiem... Nie wiem, co jeszcze.

Którą postać lubisz najbardziej?

Bardzo mnie rozśmiesza Naty! Jade... też jest rozbrajająca.

Która postać jest ci najbliższa?

Angie... Nie... Nie wiem....

Czym zajmujesz się w wolnym czasie?

Spotykam się z przyjaciółmi. Porozmawiamy, chodzimy na dobre jedzenie... Coś takiego, jeżeli mogę znaleźć dla nich trochę czasu, jestem bardzo szczęśliwa.

Czy Angie jest jak Clara?

Wydaje mi się, że Clara i Angie są do siebie odrobinę podobne, mają taką samą życiową energię. Tak się składa, że lubię naukę śpiewania, a Angie właśnie jest nauczycielką śpiewu. To jest w nas podobne i bardzo to lubię, kiedy jest zdenerwowana, wydaje się zwariowana, a kiedy jest szczęśliwa, to masz wrażenie, że po prostu wybuchnie! Jej reakcje potrafią być dość szalone.

Co powiesz początkującym artystom?

Żeby wkładali we wszystko serce i muszą też trenować, uczyć się i też ciężko pracować.
Ode mnie to wszystko...to moja najlepsza rada. Wszystkiego najlepszego!

Dowiedzieliście się czegoś ciekawego? Naprawdę nie wiedziałam, że Cande nienawidzi gum do żucia!

PS. Dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!