czwartek, 4 września 2014

[Sklepy] Szkoła z Violettą

Dzisiaj oficjalnie szkoła się rozpoczęła, potrzebne są nam przybory, piórniki, plecaki... Wystarczy wybrać się do Biedronki, Kauflandu, lub zrobić zakupy przez Internet. Niektóre rzeczy Wam się przydadzą, i tym starszym, i tym młodszym :)

1. Plecak
W czymś przecież musimy nosić książki, zeszyty, piórniki... Ten plecak z Violettą za 88 zł nada się idealnie! Możecie go kupić TUTAJ

 2. Piórnik
Ja wybrałam ten. Kosztuje niecałe 15 zł, ma dwie komory, w którym zmieści się całkiem dużo przyborów, na pewno te najważniejsze. Jest drugosezonowy, z Violettą ze słuchawkami. Kupicie go TUTAJ
3. Przybory
Tutaj dużo firm ma wiele do zaoferowania. Przedstawię Wam ołówek, 2 długopisy, kredki. Kredki Violetta Bambino idealnie sprawdzą się w swojej roli. Ta firma to jedna z lepszych, kredki kosztują niecałe 20 zł do kupienia TUTAJ
Pierwszy długopis jest dostępny w empiku za 11,99 zł. Bardzo drogi, ale imienny, a miło pisać w szkole długopisem ze swoim imieniem.
Drugi z kolei jest taki śmieszny, bo jest w kształcie mikrofonu. Kosztuje 8,67 w tym sklepie
4. Plan lekcji
W Biedronce znajdziemy dwa wzory za 99 gr. Bardzo tanio, według mnie i warto je kupić.
Nie znalazłam niestety zdjęcia.

5. Zeszyty
Też tanio, jak na Violettę, również w Biedronce. Ja jednak podam zdjęcie z Grafiki Google, zeszyty możecie znaleźć w każdym papierniczym.
Pierwszy różowy z Vilu I fran, drugi z Violettą na pierwszym planie i Diego oraz Leónem, Kolejny przedstawia Violettę oraz jej dwie przyjaciółki, a ostatni fioletowy z Violettą przy mikrofonie.
6. Notes
Przydatny do zapisków pracy domowej oraz notatek z lekcji. Znajdziecie go w każdym sklepie papierniczym.
7. Naklejki na zeszyty
Ile razy nauczyciele denerwują się, że zeszyty są niepodpisane? Problem rozwiązany. Smyk - LINK, w którym gadżet kosztuje 8 zł.
8. Worek na buty
Gdzie włożymy nasze buty? Przecież nie możemy wejść do klasy w brudnych butach, trzeba je schować! :) Smyk - LINK KLIK Kosztuje 12 zł.
9.Budzik
Ostatni gadżet z tej listy. Żeby nie zaspać do szkoły, potrzebny nam budzik. Poranek umili nam Violetta! Można go zdobyć za niecałe 30 zł w Smyku.

I to tyle. Podobał Wam się post?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!