wtorek, 2 września 2014

[Tłumaczenie] Underneath it all - Violetta 3

Dzisiaj wróciłam koło 16 do domu, potem jeszcze parę rzeczy i dzisiaj nie zrobię już nic z serii Handmade. Coś mam wrażenie, że ten post będzie niestety już w sobotę, bo w tygodniu chyba nie będę miała czasu na coś takiego :). Dlatego dzisiaj chciałam Wam wynagrodzić to tłumaczenie z tekstowo.pl, więc omówimy sobie w tym poście Underneath it all. Wiem, tłumaczę coś ,,starszego", bo ta piosenka była już opublikowana ponad miesiąc temu, ale z racji tego, że blog jest nowy, nadrobię zaległości. Więc zaczynajmy.

#Tekst oryginalny
No, who knows what it's like?
Behind these eyes
Behind this mask

I wish we could rewind
And turn back time
To correct the past

Oh baby
I wish I could tell you
How I feel but I can't
'cause I'm scared to
Oh boy
I wish I could say that

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of

Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give it up

No, I'm lost in my mind
Don't want to hide
But I can't escape

I, I want a new start
'cause you're my true heart
No more masquerades

Oh baby
I wish I could tell you
How I feel but I can't
'cause I'm scared to
Oh boy
I wish I could say that

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of

Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give it up

I don't wanna give this up
So I'm putting on a show
'cause what we have it's true
And I don't want to let it go

I know that you feel in love
Keep it if you can't see
I know one day you will discover
Underneath it's me

Oh baby
I wish I could tell you
How I feel but I can't
'cause I'm scared to
Oh boy
I wish I could say that

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of

Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give it up

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of

Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give it up

Let's not give it up
O Oohhhhhh
#Tłumaczenie
                                             Tłumaczyła Tola na potrzeby bloga Lodovica Comello/Violetta Handmade!

Nie, nikt nie wie co to jest?
Za tymi oczami
Za tą maską

Chciałabym, abyśmy mogli przewinąć
I cofnąć czas.
Aby naprawić czas.

O, kochanie
Chciałabym móc powiedzieć ci
Jak się czuję, ale nie mogę
Bo się boję
O, chłopaku
Chciałabym ci to powiedzieć.

Pod tym wszystkim,
Ciągle jestem tą, o którą kochasz
Ciągle jestem tą, o której śnisz.

Pod tym wszystkim,
Tak bardzo mi cię brakuje
Kochanie, nie poddawaj się.

Nie, zgubiłam się w moim umyśle
Nie chcę się ukrywać
Ale nie mogę uciec.

Ja, chcę nowego początku
Jesteś moim prawdziwym sercem
Nie chcę więcej maskarady.

O, kochanie
Chciałabym móc powiedzieć ci
Jak się czuję, ale nie mogę
Bo się boję
O, chłopaku
Chciałabym ci to powiedzieć

Pod tym wszystkim,
Ciągle jestem tą, o którą kochasz
Ciągle jestem tą, o której śnisz.

Pod tym wszystkim,
Tak bardzo mi cię brakuje
Kochanie, nie poddawaj się.

Nie chcę z tego rezygnować.
So I'm putting on a show {Tutaj troszkę miałam problem, więc to zostawiam}
Bo to, co mamy jest prawdą.
I nie chcę iść dalej.

Wiem, co czujesz w miłości
Utrzymaj to, nie widząc tego
Wiem, jeden dzień będzie można odkryć.
Jestem poniżej.

O, kochanie
Chciałabym móc powiedzieć ci
Jak się czuję, ale nie mogę
Bo się boję
O, chłopaku
Chciałabym ci to powiedzieć

Pod tym wszystkim,
Ciągle jestem tą, o którą kochasz
Ciągle jestem tą, o której śnisz.

Pod tym wszystkim,
Tak bardzo mi cię brakuje
Kochanie, nie poddawaj się.

Pod tym wszystkim,
Ciągle jestem tą, o którą kochasz
Ciągle jestem tą, o której śnisz.

Pod tym wszystkim,
Tak bardzo mi cię brakuje
Kochanie, nie poddawaj się.

Nie poddawaj się
Oh, ohhhhh


Tłumaczenie nie jest może jakieś idealne, ale myślę, że jako tako mi wyszło. Spodziewajcie się dzisiaj drugiego posta ,,Być jak Violetta/Tini"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!