sobota, 6 września 2014

[Grafika z Violettą] GIMP - Tapeta na komputer z Lodo cz. 1

Według kalendarza post jest na dzisiaj zaplanowany, dlatego go piszę :D. Handmade będzie później. Prawdopodobnie jutro dla nadrobienia też będzie post z tej serii, bo ostatnio je zaniedbałam.
Dzisiaj zrobię Wam instrukcję, jak mieć tapetę z Violettą. Jednak musimy mieć do tego odpowiednie ,,narzędzia"
1. GIMP - Najważniejsze oczywiście. Te strony internetowe, bezpłatne programy jakoś do mnie nie przemawiają. Możecie ściągnąć program z chomikuj.pl, z którego ja pobrałam, albo dobreprogramy.pl. Nie znam tej strony, a chomikuj to zaufane źródło.
2. Zdjęcia - Ile tylko chcecie. Jest parę sposobów na robienie tła na pulpit, zdjęcie kolażowe, sposobem tła lub zdjęcie.

Tło jest robione przeze mnie. Dosyć dawno, parę miesięcy temu, po prostu jak ściągnęłam Gimpa, bawiłam się nim przez jakiś czas. Ale przejdźmy do tematu, dosyć gadania! :)
Ja wybrałam zdjęcia z sesji. A jest to sesja Lodo. Potrzebne są 3 zdjęcia - na wszystkich ta sama osoba, ubranie, fryzura. Wtedy będzie ten efekt.





Te 3 zdjęcia będą głównymi zdjęciami. W tej części zajmiemy się tymi, a w drugiej ozdabianiem.
Zaczynamy!

1. Otwieramy Gimpa. Najpierw sprawdźcie wymiary waszego komputera, żeby tapeta miała dobre wymiary, może być odrobinę większa.
2. Wstawiamy pierwsze zdjęcie
3. Odajemy kolejne zdjęcie
I tutaj mamy mały problem. Ustawiamy zdjęcie tak, aby przykrywało pierwsze.
4. Narzędzia (najważniejsze)
5. Wymazujemy zdjęcie Gumką (ta różowa, obok pędzla, zapomniałam o niej.)
6. Dodajemy ostatnie zdjecie!! - Ja zmieniłam ostatnie, bo mi nie pasowało na to
ZA TYDZIEŃ KOLEJNA CZĘŚĆ! ZAPISUJEMY W PLIK - ZAPISZ!

PS. Dziękuję za ponad 300 wyświetleń <3

2 komentarze:

  1. Supi post !! zrobisz i tło z lenettą i taki z kółkami z głowami
    ps.kocham twojego bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  2. 45 yr old Assistant Media Planner Isahella Burnett, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Flying disc. Took a trip to Rock-Hewn Churches of Ivanovo and drives a Ferrari 250 LM. zrodlo imp

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!