piątek, 5 września 2014

[Lodovica Comello] I Only Want To Be With you!

Lodo nagrała już 2 teledyski do piosenek ze swojej solowej płyty. Oba mnie zachwyciły, zwłaszcza Otro Dia mas, w którym była przepiękna sceneria i historia. Dzisiaj Lodovica opublikowała nowy teledysk do piosenki, która nie jest przez nią napisana, jednak znalazła się na Universo. Stworzyli ją Mike Hawker i Ivon Raymond. Jesteście ciekawi, co tym razem przygotowała Lodo? Zapraszam do posta.

Lodovica ma swoje konto na YouTube, a jak wszystkie gwiazdy, nazywa się ono VEVO. Opublikowała na nim 3 filmy + nowy videoclip. A jest to Universo, Otro Dia Mas i Backstage do drugiej wymienionej przed sekundą piosenki.
A teraz czas na ,,Chcę być tylko z Tobą". Teraz to, co jest ematem postu.
LINK - Niestety nie mogę tego znaleźć.
LINK <3

# Co ja sądzę o tej piosence i Videoclipie?

Teledysk jest bardzo prosty, nie zawiera żadnych ulepszaczy, efektów specjalnych. Mi się osobiście bardziej podobały wcześniejsze dokonania artystki. Ze wzruszeniem oglądałam Otro Dia mas, ale tutaj podobał mi się, ale nie zachwycił. To tylko moje zdanie. Jestem Lodofriends, Lodofanaticas!

#Zdjęcia
Są robione przeze mnie (screen).











Przedostatnie szczególnie wpadło mi w oczko :D

Podobał Wam się post? Jakbyście chcieli zdjęcia bez napisów, to napiszcie w komentarzu :)

1 komentarz:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!