sobota, 13 września 2014

ZA KULISAMI W POLSCE!

Parę miesięcy temu DisneyLatino wrzucał na swój kanał serię filmików pt. ,,Un nuevo sueno", czyli ,,Nowy sezon" Dzisiaj nasz Disney dodał pierwszy filmik - za kulisami w Barcelonie. Jest on z dubbingiem. Zapraszam do postu, jeśli chcecie wiedzieć, co się tam za kulisami działo i chcecie obejrzeć zdjęcia! :)

Filmik tradycyjnie rozpoczyna się wstawką:
Jorge:
Kręcimy trzecią Violettę. (Według mnie zdanie trochę nie po polsku) Zajrzycie na plan?
Lodovica:
AKCJA!
Jorge:
Od rozpoczęcia prób aż do nagrywania scen!
Martina:
Zobaczcie, jak powstają nowe odcinki serialu.

I, jak nam wiadomo, filmików będzie około 10! Więc trzeba czekać. Było w tym pierwszym trochę humoru, np.:
Jorge:
Dzisiaj rozpoczynamy w Barcelonie trzeci sezon Violetty. Będę dziś odgrywał pierwszą scenę, pod tym wspaniałym Łukiem Triumfalnym. Moja rola jest bardzo trudna, muszę w niej pokazać wsiadanie do auta... Nie wiem, czy dam radę, więc dajcie mi się skupić, okej?

#Zdjęcia
Mam ich dla Was nawet sporo. Jeśli chcecie je na swojego bloga, wystarczy poprosić :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!