środa, 24 września 2014

Śpiewaj z Violettą

Aktualnie pracuję nad lepszym wyglądem bloga i może nie być postów przez jakieś parę dni :)

Nowa seria postów - Śpiewaj z Violettą, ponieważ na YouTube pojawiły się wersje karaoke z Violetty 3. Potem zostaną jeszcze omówione piosenki z poprzednich sezonów.
Na czym to będzie polegało? Dodaję filmik karaoke i wymowę. W końcu każdy chciałby śpiewać jak nasi ulubieńcy, ale co, jak po prostu nie znamy tego języka?
3, 2, 1...
Wszystkie posty z tej serii będą znajdowały się w etykiecie - SingVioletta!

Czytaj dalej!

Zacznijmy od filmiku. Bardzo dobra i profesjonalnie zrobiona wersja.
WYMOWA
Hira el Mundo, hira
kien lo płede parar
Un awion kada dia
i wiahar i wiahar
hiran las estreżas
Ja lo płedo sentir
Rajos i sentejas
Todos kieren wenir


Es la adrenalina del show...

Hira el Mundo, hira
Esta es otra siudad
Ja wes ke los słenios
se acen realidad
Todo es diferente
Te kiero konoser
Wiwir el presente
kerer es poder

Es la adrenalina del show...

HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu korazon

HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu amor

HIRA MI KANSION
HIRA MI KANSION

Hira el Mundo, hira
Esta es otra siudad
Ja wes ke los słenios
se acen realidad
Todo es diferente
Te kiero konoser
Wiwir el presente
kerer es poder

Es la adrenalina del show...

HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu korazon

HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu amor

HIRA MI KANSION
HIRA MI KANSION
HIRA MI KANSION
En tu korazon
HIRA MI KANSION
HIRA MI KANSION
En tu korazon
HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu korazon

HIRA MI KANSION
En tu dirresion
Somos el refleho
En el espeho
De tu amor

Podoba Wam się post? Jaka piosenka ma być następna?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie post.. pisz takich wiecej ;) napisalabys o quiero ?? Prosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Quiero nie ma jeszcze wersji karaoke, ale jak chcesz to mogę zrobić taki post, tylko bez filmiku ;-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!