poniedziałek, 8 września 2014

[Violetta Handmade] Zakładka do książki cz. 2

Powiedziałam, że post będzie dzisiaj, więc jest. Ostatnio zwlekałam z tymi postami, nie mogłam się za to zabrać. Ale dzisiaj jest :D. Zrobimy sobie tym razem zakładkę, ale na róg książki. Jest ona bardzo prosta w wykonaniu, rach, ciach i po sprawie :). Na końcu podam Wam inne przykłady takich gadżecików, ale nie z Violetty :).
Posty z serii Handmade w zakładce ,,Violetta Handmade"

Potrzebne materiały:
- jeden kolor kartki (rysunkowej najlepiej)
- klej
- nożyczki
- naklejki (nie trzeba)
- karton (najlepszy z tyłu od bloków papierowych)

#Wykonanie
Potrzebny nam szablon, aby odrysować go na kolorowej kartce. Więc bierzemy karton i rysujemy na nim KWADRAT O WYMIARACH 12x12 CM! Ani centymetra więcej, ponieważ są to wymiary dopasowujące się do rogu kartki. Ja swój szablon już dawno zrobiłam, więc dla Was, dla przykładu narysowałam go na zwykłej kartce.

KROK 2
Dzielimy nasz kwadrat na cztery, czyli każda część ma mieć po 6 cm.
KROK 3
Kwadrat górny prawy i lewy dolny przedzielamy na pół, tak jak na zdjęciu. Tę część, którą ja zamalowałam, czyli zewnętrzną, odcinamy. Potem z takiego powstałego kształtu odcinamy jeden PEŁNY kwadrat, bo nie jest nam teraz potrzebny, jednak w innych przykładach na końcu postu będzie potrzebny.
Powstanie nam coś takiego:
I szablon gotowy. Teraz bierzemy się za zakładkę.
KROK 4
Bierzemy kolorową kartkę (w moim przypadku różową) i odrysowujemy.

Jeszcze wytnijcie.
KROK 5
Teraz jedna z ważniejszych części. Prawy trójkąt zaginamy do środka.
Drugą część smarujemy klejem i przyklejamy do prawego trójkąta. PAMIĘTAJCIE, ABY NIE SKLEIĆ INNEJ CZĘŚCI, PONIEWAŻ BĘDZIE TO NASZA KIESZONKA, dzięki której zakładka utrzyma się na stronie.
KROK 6
Teraz zostało nam tylko ozdabianie.
Ja wzięłam naklejki, a ponieważ Vilu mi się cała nie zmieściła, obcięłam kawałek naklejki :D. Pod spodem narysowałam kwiatek, ale nie będzie go widać, będzie zakryty. Z drugiej strony również nakleiłam Violettę, a wokół cienkopisem narysowałam małe serduszka.

Podobał Wam się post? Zrobicie zakładkę?
Następny post z tej serii - Fioletowa Szkatułka.
Powinna być za parę dni.

TAK SIĘ CIESZĘ, ŻE BLOGA WIDZIAŁO JUŻ PONAD 400 OSÓB <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!