czwartek, 18 września 2014

[Post organizacyjny] Informacje - Aktualizacja

Szkoła zaczęła się już na dobre. Wiele osób już musi zakuwać. :) Chyba się domyślacie, o co chodzi. Posty będą rzadziej. Po prostu nie mam czasu w tygodniu. Z trzy posty w tygodniu będą się pojawiały. Powodem jest też to, że wracam do domu dosyć późno, bo po piętnastej, potem jeszcze odrobić to wszystko i się pouczyć.
Niektóre posty chyba znikną z Kalendarza, ale dojdą nowe.
Handmade troszkę zaniedbałam, za co bardzo przepraszam i obiecuję, że to się poprawi. Jutro wracam bardzo wcześnie i prawdopodobnie napiszę parę zaległych postów.
To wszystko, co chciałam Wam przekazać. Do następnego posta!

<Posty Handmade, ponieważ to główna tematyka tego bloga, będą pojawiały się aż 2 razy w tygodniu! :) Już szykuję dla Was instrukcję, jak zrobić bransoletkę w stylu Violetty! Część pierwsza już dzisiaj się ukaże>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!