środa, 10 września 2014

[Lucia Gil] Hoy vuelvo a empezar

               Na pewno kojarzycie tę osóbkę. Grała Lenę, siostrę Naty w naszym ulubionym serialu. To ona właśnie pomogła swojej siostrze uwolnić się chociaż na chwilę od Ludmiły. Jednak Naty wróciła do swojej ,,przyjaciółki".
25 listopada swoją premierę miał jej pierwszy album ,,Mas alla de las princesas", czyli ,,Poza krajem księżniczek. Ściągnęłam wszystkie piosenki i przegrałam na płytę(ponieważ jestem maniaczką płyt :D). Niestety nie przesłuchałam jej zbyt wiele razy, bo tylko jeden, jedyny raz.
Szesnastoletnia dziewczyna nagrała nowy videoclip do jednej z piosenek, mianowicie Hoy Vulevo a empezar. Energiczna, elektroniczna piosenka, którą od razu zapamiętałam po pierwszym przesłuchaniu płyty.
#TEKST PIOSENKI I TŁUMACZENIE
Camine muy despacio
entre el humo del cuarto
me que de sin espacio
Me clave mil cristales
ignore las señales
me ahogue entre dos mares
Pensé que no podía
y ya ves, yo sigo viva
Hoy vuelvo a empezar..

Hoy yo vuelvo a empezar
Vuelvo a empezar
Hoy yo vuelvo a empezar
Una oportunidad
Hoy yo vuelvo a empezar
Vuelvo a empezar
Hoy yo vuelvo a empezar
Vuelvo a empezar
Cada vez que respiro
siento que necesito
alejarme del ruido
Entre opciones perdidas
encontré un salida
que me salvo la vida
Pensé que no podía
y ya ves, yo sigo viva
Hoy vuelvo a empezar..
Si todo lo ves negro cuando solo esta gris
Siempre hay un motivo para sobrevivir
Y no dejes que nadie te obligue a cambiar
Existe una salida que tienes que encontrar

Que tienes que encontrar
Tu tienes que encontrar
Tu tienes que buscar
Tu tienes
Tu tienes que buscar
Tu tienes
Tu tienes que buscar
Y en el fin de tu tiempo la soledad se viste de fiesta
Muerte mira que digo ya me motivo para que vengas
Siempre hay un alucha que se desata contra tus fuerzas
Solo de ti depende encontrar la forma para que venza

Si todo lo ves negro cuando solo esta gris
Siempre hay un motivo para sobrevivir
Y no dejes que nadie te obligue a cambiar
Existe una salida que tienes que encontrar
Hoy vuelvo a empezar
vuelvo a empezar
Hoy vuelvo a empezar
vuelvo a empezar
Hoy vuelvo a empezar
vuelvo a empezar
Hoy vuelvo a empezar
vuelvo a empezar
 TŁUMACZENIE

Spacerowałam bardzo powoli
z dymem w pokoju
Pozostawiła bez przestrzeni
Klucz z tysiąca kryształów
Ignorowałam znaki
Utopiłam pomiędzy morzami
Sądziłam, że nie będę potrafiła
I już widzisz, jak żyje
Dziś zaczynam od nowa
Dziś zaczynam od nowa
Zaczynam od nowa
Dziś zaczynam od nowa
Kolejną szansę
Dziś zaczynam od nowa
Każdy raz oddycham
Czuję, że muszę odsunąć się od tego hałasu
W możliwości
Strata
Znalazłam wyjście
Gdzie życie mnie przywitało
Sądziłam, że nie będę potrafiła
I już widzisz, jak żyje
Dziś zaczynam od nowa
Jeżeli wszystko widzisz w czarnych barwach kiedy jest tylko szare
Zawsze jest powód by przetrwać
I nie porzuca ich nikt
Zmuszą ciebie do zmian
Istnieje wyjście
Które musisz znaleźć
Które musisz znaleźć
Ty musisz znaleźć
Ty musisz szukać
Ty musisz
Ty musisz szukać
Ty musisz
Ty musisz szukać
Ty musisz
A kiedy kończy się twój czas
Pożegnaj swoje życie przyjęciem
Śmierć patrzy by powiedzieć już
Że są powody by odejść
Zawsze jest walka żeby
Przeciwstawić się swoim siłom
Wszystko zależy od ciebie
Sposób aby przetrwać dalej
Gdy twoje życie uciska
i sądzisz, że nic nie ma sensu
Gdy twój świat
Topi cię na krawędzi
Pomyśl o tym kto cię okłamał
w tych słowach
Poszukaj wyjścia
Poszukaj powodu
Jeżeli wszystko widzisz w czarnych barwach kiedy jest tylko szare
Zawsze jest powód by przetrwać
i nie porzuca ich nigdy
Zmuszą ciebie do zmian
istnieje wyjście
Które musisz znaleźć
Dziś zaczynam od nowa
Zaczynam od nowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!