piątek, 3 października 2014

Być jak... Jackie

Jackie wystąpiła w prawie całym drugim sezonie Violetty. Stwierdziłam, że ta postać ma ciekawsze fryzury, bo większość dziewczyn w serialu nosi rozpuszczone, falowane włosy.
Przyjaciółka Pablo nosi często koki w wypełniaczu, ja również pokażę Wam coś od siebie, czyli po raz pierwszy pojawi się tutaj post modowy. Zaciekawieni? Zapraszam do posta.
Wszystkie posty z tej serii znajdują się w etykiecie być jak...
# Fryzura nr 1
Jackie prowadziła zajęcia taneczne, więc często miała kok na wypełniaczu. Pokażę Wam jak zrobić takiego koczka :)
Wybrałam to zdjęcie:
Co nam będzie potrzebne?
lakier (nie trzeba), parę wsuwek, wypełniacz




Lakier podałam przypadkowy.
JAK?
1. Rozczesz dokładnie włosy i zwiąż w bardzo wysoki kucyk. Załóż na kucyk wypełniacz (obrazek) i rozłóż na nim równomiernie włosy (obrazek 3). Przepraszam za niewyraźne zdjęcie, ale myślę, że coś na nim widać. Potem załóż gumkę lub opaskę (apaszkę). Włosy, które zostały możesz zapleść w warkoczyka i zawinąć wokół koka, potem przypiąć wsuwkami. Najlepsze są takie specjalne szpilki do włosów, ale zwykłe dadzą radę.
# Moda
Idealny strój do tańca. Bardzo wygodna narzutka, legginsy i już możemy wymiatać na scenie. Podam Wam 2 opcje, może skusicie się na coś :)
- Opcja 1
Narzutka - luźna bluzka, idealna do tańca razem z podkoszulkiem za 19,99 zł w House. TUTAJ
Również House, wybrałam legginsy za 29,99 zł, w promocji. TUTAJ
- Opcja nr 2
Niebieska narzutka za 19.99 zł, również w promocji, do tego legginsy za 49,99 zł.
Góra : TUTAJ
Dół: TUTAJ

I to wszystko na dzisiaj. Kto ma być następny? Kupicie coś?

1 komentarz:

  1. Spróbuję zrobić tą fryzurę fajny pomysł :)
    Link : http://bengbengforyou.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy ♥

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!