środa, 8 października 2014

[Violetta Handmade] Szkatułka na skarby

Parę tygodni temu zapowiadałam Violetta Handmade - Jak zrobić szkatułkę. Nie potrafiłam się do tego zabrać, ale w końcu wzięłam się w garść i ją wykonałam. Wy też możecie taką zrobić! Wystarczy troszkę czasu i gotowe!
Zapraszam do dalszego czytania.

Co nam będzie potrzebne?
Farby (różowa) (moja propozycja - ASTRA) i do nich oczywiście pędzle.
Dwa lakiery do paznokci - niebieski i fioletowy. (Moja propozycja - niebieskie - Rimmel 60 seconds, fioletowe - INGLOT Nail enamel)
Pudełko
Papier kolorowy
Nożyczki
Klej
(i dodatkowo lakier nabłyszczający, też aby szkatułka z biegiem czasu się nie zniszczyła)

#Wykonanie
Malujemy naszą przyszłą szkatułkę na różowo. Nie przejmujcie się, jeśli wyjdą wam smugi, bo takie rzeczy raczej maluje się dwa razy. Oczywiście jak pomalujecie pierwszą warstwę, musicie poczekać, aż wyschnie, a potem nałożyć kolejne.
Farba lepiej się rozsmarowuje, jeśli po jej nałożeniu zmoczymy pędzelek i zaczniemy malować. Na drugą warstwę lepiej tak nie róbcie, bo pojawi wam się to samo, co przy pierwszej.
2. Z papieru wycinamy kwiatki - kojarzycie ten z pamiętnika Violetty? Możecie narysować właśnie taki kwiatuszek. Dokładniej - cztery kwiatki wycięłam ja, wy możecie jeszcze więcej lub mniej.
Ja tutaj wycięłam trzy, ale w późniejszych punktach kwiatki są inaczej ułożone :). Wy układacie je według własnego pomysłu
3. Aby wszyscy wiedzieli, że to twoja VIOLETTOWA szkatułka, na środku możesz naszkicować imię głównej bohaterki serialu. Ja pod tym napisem jeszcze dopisałam ,, Szkatułka"
Kolej na lakiery - fioletowy i niebieski.
Fioletowym poprawiamy ,,Violetta", ale niebieski nie był już do napisów. Pędzelkiem zrobiłam ramkę.
W poprzednich punktach nie pisałam nic o przyklejaniu kwiatków, a jeśli położymy papier na lakierze, wysychając przyklei kwaitek.

,,Szkatułka" została poprawiona fioletowym flamastrem.

4. Czas schować swoje skarby!
Możecie tam włożyć wszystko, co tylko wam się podoba - w końcu to szkatułka na skarby!
Ja przechowuję tam swoje gumki do włosów, ponieważ mam dużą tendencję do ich gubienia. Obok nich znajdują się eski, do łączenia bransoletek z gumeczek i szydełka do robienia owej biżuterii.
Podoba Wam się post? Zrobicie szkatułkę? Macie jakieś pomysły?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!