niedziela, 19 października 2014

[Przepisy Angie] Lody

Od teraz w każdą niedzielę będą pojawiać się posty z przepisami Angie. Seria została już wpisana, wszystko znajdziecie po prawej stronie w Kalendarzu. Jeśli macie jakieś pomysły, piszcie właśnie w tej zakładce, wpiszę je. Oczywiście jeśli będą jakieś sensowne xD.

Cześć! Czy wiesz, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia? To prawda, ten posiłek pozwala nam szaleć przez cały dzień! Dlatego dzisiaj postanowiłam przygotować specjalne śniadanie, które składa się... z lodów!

SKŁADNIKI
- Stożki do lodów
- 1 biszkopt
- 250 gr dżemu truskawkowego
- 150-200 gr cukru pudru
- 1 białko
- 2 krople cytryny
- różne ozdoby

WYKONANIE
Pokrusz biszkopt i dodaj do niego dżem truskawkowy. Uformuj z ciasta kulki i wstaw do lodówki na 15 minut.
W międzyczasie przygotuj lukier z białka i cukru pudru.
Czy wiesz, że oddzielanie żółtka od białka z jajek jest bardzo zabawne? Olga mnie tego nauczyła, jest zawsze pomocną ręką, jeśli chodzi o sztuczki i wspaniałe pomysły! Następnie weź jajko i umieść w głębokim talerzu.
Weź przygotowany lukier i wyjmij kulki z lodówki. Kuleczki włóż do stożków i polej całość lukrem. Wreszcie, posyp kolorową posypką prawie wyschnięty lukier.

Nie jest piękna? Do tego idealna szklanka soku pomarańczowego!


Co sądzicie o tym ,,śniadaniu"? Myślę, że raczej nie nadaje się do określenia jako ,,idealne śniadanie". Lukier, posypka i biszkopt? Niezbyt zdrowe, chociaż jestem ciekawa, jak smakuje :)

1 komentarz:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!