wtorek, 21 października 2014

The U-Mix Show - występy muzyczne

Na początek chciałabym powiedzieć, że przez parę dni znowu nie będzie postów, gdyż znowu pracuję nad wyglądem. Zmieni się nagłówek, właśnie nad nim pracuję i dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że zmienią się tylko zdjęcia... Dlatego muszę jeszcze popracować nad wyglądem, układ również będzie inny... Czekajcie! :)

Pewnie znacie ten zabawny program, w którym prowadzący przedstawiają kulisy, śmieszne scenki, często z udziałem aktorów z Violetty. DisneyChannelLA publikuje filmiki na swoim kanale na YouTube w bardzo dobrej jakości. Dzisiaj pokażę Wam filmiki, gdzie fioletowi aktorzy śpiewają, raz na poważnie, z akustyczną gitarą, a raz, jak to Jorge ukazał, w sposób bardzo humorystyczny :)
Zapraszam do rozwinięcia.


1. Jorge śpiewa Voy por ti w wersji retro.
Możecie usłyszeć śpiew dopiero w 2.44.
2. Mechi śpiewa Algo se enciende
3. Lodo śpiewa Ven y canta po włosku
4. Lodo i Diego śpiewają Luz Camara Acción
5. Martina śpiewa Hoy Somos Mas
6. Jorge śpiewa Entre dos mundos
7. Mechi śpiewa akustycznie Destinada a brillar
8. Pablo i Mechi śpiewają Entre tu y yo
9. Lodo i Cande śpiewają Te creo
Mi się to wykonanie nie spodobało. Lodo jak i Cande fałszowały, nie żeby ich nie lubię, wręcz przeciwnie. A Wam?
10. I coś na poprawę humoru, jeśli ktoś ma kiepski - Florencia i Clara śpiewają Veo Veo!
Które wykonanie podobało Wam się najbardziej! Głosujcie na numerki, jeśli będzie głosów przynajmniej 7, opublikuję post z wynikami.

2 komentarze:

  1. Super post!
    Jorge jak zawsze *o*
    No i Mechita w "Algo se enciende"
    I włoska wersja "Ven y canta" w wykonaniu Lodo! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post !
    Najlepszy Jorge "Voy por ti" w retro i Tini :D
    Mi również nie przypadło do gustu
    wykonanie Lodo i Cande(choć bardzo je lubię) :))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!