niedziela, 26 października 2014

[Przepisy Angie] Precle-nutki

Kolejny post z serii Gotuj z Angie. W Polsce te odcinki są przetłumaczone na ,,Blog kulinarny Angie", a ciekawostka, że w gazetach nazywa się ,,Violetta Recipes". Dzisiaj przedstawię Wam przepis na precle w kształcie nutek, na talerzu z dodatkiem czekolady. Myślę, że to ciekawy pomysł. Jesteście zainteresowani? Zapraszam do rozwinięcia.

Witam, dzisiaj postaram się przygotować przekąski w formie nut, jestem pewna, że Vilu pokocha je tak, jak muzykę!

Składniki
- 4 opakowania gotowego ciasta francuskiego
- 300 gr sera edamer
- 6 plasterków szynki gotowanej
- 6 plasterków grillowanej cukinii
- 1 żółtko

Przygotowanie
Zobaczmy... Najpierw rozgrzej piekarnik do 190 stopni. Ciasto rozwiń i rozwałkuj jeszcze trochę wałkiem. Połóż kolejny arkusz ciasta francuskiego i pomaluj żółtkiem - ja też czuję się trochę jak malarz! Teraz połóż ser na ciasto, a na ser szynkę. Potem plaster cukinii i trochę sera.
Nałóż znowu kolejny kawałek ciasta i wytnij z całości kształt nutek.
Ponownie posmaruj żółtkiem wszystko i posyp makiem.
Wreszcie umieść w piekarniku w temperaturze 190 stopni i piecz przez 18 - 20 minut, aż precelki nabiorą koloru. Precle ułóż na talerzu w specjalny sposób. Octem baasamico polej według fantazji naczynie, ułóż ciasteczka i możesz narysować klucz wiolinowy obok! Czy to nie jest piękne?

Podobają Wam się ciasteczka? Zrobicie je? Według mnie wyglądają bardzo apetycznie i może je za jakiś czas zrobię! :)

1 komentarz:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!