wtorek, 14 października 2014

[Śpiewaj z Violettą] Amor en el aire

Ach... Serio nie potrafię dostosować się do Kalendarza. No, ale ważne, że posty się pojawiają i nie zapominam o tematach. Możecie też spodziewać się nauki jęz. hiszpańskiego w czwartek, tylko nie wiem, czy ktokolwiek się nią zainteresuje. Jeśli chcielibyście co dwa tygodnie takie posty, piszcie.
Dzisiaj omówimy sobie Amor en el aire, piosenkę stworzoną przez Leona dla Vilu, zaśpiewaną po raz pierwszy na urodzinach dziewczyny.

Filmik:
Wymowa:
Si aj amor
i nada mas
No es nesesario
Nada, nada mas
Si aj amor olwidate
del kalendario
No aj nada, nada mas

Donde woj.
Ai was
Me acompaniaras (papap)
Donde wajas, ire
I te segire
Te segire

Aj amor en el aire
Aserkate mi
Apuesta
Por lo ke siento

Aj amor en el aire
Tu konfia en mi
Ja wes ke no eksiste
el tiempo

Solo el destino
Ke a nosotros
nos unio
Para siempre, para siempre

Si aj amor
i nada mas
No es nesesario
Nada, nada mas
Si aj amor no eksiste
El abekedario
Nada, nada mas

Donde woj.
Ai was
Me acompaniaras (papap)
Donde wajas, ire
I te segire
Te segire

Ooo

Aj amor en el aire
Aserkate mi
Apuesta
Por lo ke siento

Aj amor en el aire
Tu konfia en mi
Ja wes ke no eksiste
el tiempo

Solo el destino
Ke a nosotros
nos unio
Para siempre, para siempre

Kuando eskribo
Esta kansion
Woj. a robar
Tu korason
No se pueden separar
Mis akordes
De tu melodia
I ese dia
Sera
Ese dia sera
El mehor
De tu wida
De tu wida!

Aj amor en el aire
Aserkate mi
Apuesta
Por lo ke siento

Aj amor en el aire
Tu konfia en mi
Ja wes ke no eksiste
el tiempo

Aj amor en el aire
Aserkate mi
Apuesta
Por lo ke siento

Aj amor en el aire
Tu konfia en mi
Ja wes ke no eksiste
el tiempo

Aj amor en el aire
Uuuu


I to tyle na dzisiaj. Jąką piosnekę chcielibyście kolejną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!