piątek, 31 października 2014

ANKIETY

Ostatnio same posty organizacyjne :) I dzisiaj muszę zrobić kolejny - dotyczący ankiety.
No cóż. Wyniki mnie nie zadowalają, było tylko 8 głosów. I były bardzo podzielone. Nawet nie wiem, które najbardziej Wam się spodobały, ponieważ wszystko było średnio po jednym głosie.
POST zostanie zaktualizowany za 21 godzin xD, kiedy zakończy się druga ankieta. I proszę Was, GŁOSUJCIE. Nie musicie nawet czytać tego bloga, po prostu zagłosujcie, bo to dotyczy wyglądu. Naprawdę ma dla mnie duże znaczenie.
Screen
No i teraz wyniki - Violetta Handmade i Quizy się uratowały dwoma głosami, więc zostają na blogu. Być jak... ; Sing-Violetta, Grafika z Violettą i Przepisy Angie też ledwo przechodzą, czyli dzisiaj - O aktorach niestety zostają usunięte. No, w końcu był z tego jeden post i was nie zachęcił.

Mam nadzieję, że to już ostatni post organizacyjny w tym miesiącu.
Postów nie było dlatego, że nie miałam po prostu czasu. Kartkówka i uczenie się każdej lekcji trochę zajmuje, ale dzisiaj piąteczek i jutro będą prawdopodobnie dwa posty :)

I przyszedł czas na kolejną ankietę. Postanowiłam, że co dwa tygodnie będą pojawiać się nowe ankiety, taka zabawa. Poznajmy opinie!
Podoba Ci się nowy wygląd? 6 głosów na TAK, 3 głosy na nie. WIĘC TAK. Dzisiaj usunę troszkę te ozdóbki na nagłówku i teraz kolumna z postami będzie po prawej stronie i będzie szersza, ponieważ coś mi w tym wyglądzie nie pasuje. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i już biorę się do pracy!

Informacja! Co dwa tygodnie będzie nowa ankieta. Dzisiaj najprostsze pytanie : ULUBIONA POSTAĆ Z SERIALU? Macie czas do 16 listopada.

2 komentarze:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!