sobota, 18 października 2014

Violetta. Książka kucharska

Pamiętacie serię ,,Gotuj z Angie" we Włoszech? Były to odcinki, gdzie Clara Alonso przedstawiała przepisy w stylu Violetty. Były one bardzo fajne, sama zrobiłam tulipany z niespodzianką (pomidorki koktajlowe i ser biały z bazylią, naprawdę polecam) W rozwinięciu posta znajdziecie na nie przepis, dodatkowo.
Do sklepów Empik weszła nowa książka z Violetty. Jest to książka kucharska oparta na fioletowym serialu. Za miesiąc będzie miała swoją premierę, dokładniej 19 listopada. A co piszą o niej producenci?
Zapraszam do rozwinięcia.

Jesteś wielbicielką serialu Violetta? Na pewno zachwyci cię ta wyjątkowa książka kucharska. Znajdziesz w niej mnóstwo fantastyczny, prostych i sprawdzonych przepisów kulinarnych inspirowanych serialem.
Gotuj razem i Angie i zachwyć swoich przyjaciół i najbliższych. Sprawdź, jak zorganizować m.in. przyjęcie niespodziankę, pidżama party, piknik, sprawdź też jak… najłatwiej trafić przez żołądek do serca.
Przewodnikiem i ekspertem kulinarnym będzie niezastąpiona Olga. Dzięki jej złotym radom uda ci się przygotować wyjątkowe dania. Dużo dobrej zabawy w gotowanie i czytanie sekretnych zwierzeń i przemyśleń Angie.

Co sądzicie na temat książki? Kupicie ją? Ja raczej nie, niepotrzebne mi będą takie gadżety, ale myślę, że będzie idealna dla innych, którzy lubią robić różne smakołyki.

Teraz czas na przepis.
TULIPANY Z NIESPODZIANKĄ. Ja zredagowałam go troszkę, dopisałam też parę dodatkowych rzeczy.

# Składniki
- 10,15 pomidorków koktajlowych
- 300 gram sera białego
- Świeża bazylia, umyta i posiekana (może być też ususzona, u mnie sprawdziła się bardzo dobrze)
- Garść czarnych oliwek
- sól
- pieprz
- szczypiorek

# Wykonanie
Przekrój do połowy pomidorki i usuń z nich pestki. Weź miseczkę i włóż do niej ser, wymieszaj z bazylią i dodaj soli (pieprzu nie trzeba). Bardzo dobrze sprawdza się też lubczyk ususzony i wymieszany z serem, ale już bez bazylii.
Delikatnie wkładaj ser do otworów w pomidorkach, uważając, aby się nie złamały.
Nożem zrób mały otwór u podstawy pomidorka i włóż tam szczypiorek. Na czubki tulipanów możesz dodać czarne oliwki.


Zrobicie pomidorki? Chcielibyście więcej takich postów z przepisami?


1 komentarz:

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!