czwartek, 2 października 2014

Jorge Blanco - Quanto amore nell" aria

18 lipca swoją premierę miała płyta z trzeciego sezonu naszego serialu. Stała się jedną z najpopularniejszych płyt .We Włoszech niedługo odbędzie się premiera krążka ,,Gira mi Cancion". Jednak coś się zmieniło i w nazwie płyty, i w trackliście.
Parę miesięcy temu fani pewnego zespołu na YouTube skomentowali piosenkę ,, Queen of the dance floor". Uważali, że jest to plagiat ich ulubionego zespołu.
Disney, prawdopodobnie z obawy o dalsze skandale, usunął utwór chłopaków z All4You. Zastąpił tą piosenkę włoską wersją Amor en el aire. Parę tygodni temu opublikował zapowiedź, potem kawałek, a dwa dni temu całą. Jak Jorge zaśpiewał? Tego dowiecie się w poście.

Uważam, że Jorge zaśpiewał bardzo dobrze po włosku. Oto filmik:
#Co ja sądzę o całym klipie i piosence?
Jorge świetnie zaśpiewał. Klip, jest według mnie lepszy od hiszpańskiego odpowiednika. Są w nim pokazane sceny Leonetty, w tym pocałunek tej uwielbianej pary.
Fabuła teledysku powtarza się, dla przypomnienia w tym klimacie został wykonany utwór Libre Soy, śpiewała go Martina.
Prawdopodobnie taki sam skład piosenek na płycie będzie w Polsce. Pamiętajmy, że firma współpracująca z Disneyem napisała, że pierwszy odcinek ostatniego sezonu będzie 10 listopada.
A Wy co sądzicie o piosence? Lubicie Queen of the dance floor? Ja nie przepadam za tą piosenką, no, ale różne gusta :)

1 komentarz:

  1. #ŚWIETNY_POST!
    tak jak cały blog...
    Czekam na nabór na redaktora :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!