piątek, 3 października 2014

Moja postać i ja - Francesca

Disney ostatnio szaleje. Dodał na swojego YouTuba promo z Barcelony z trzeciego sezonu Violetty. Ostatnio wstawił na swoją stronę internetową filmiki ,, Moja postać i ja", gdzie obsada Violetty opowiada o sobie i swoich postaciach. Teraz przyszedł czas na Fran, najlepszą przyjaciółkę Vilu.
Jak dobrze znacie Lodovikę Comello, aktorkę grającą Francescę w serialu Violetta Disneya?
Urodziła się w San Daniele del Friuli we Włoszech i nauczyła się hiszpańskiego w Buenos Aires. A co sama nam o sobie opowie?

Czy muzyka to twoja pasja?

Tak, ja uwielbiam muzykę.

Opisz siebie trzema przymiotnikami.

Radosna... Przyjazna... I opętana manią porządku i sprzątania!

Czy Lodovica jest podobna do Francesci?

Obydwie jesteśmy bardzo spokojnymi dziewczynami, kochamy muzykę, uwielbiamy śpiewać... i wydaje mi się, że jesteśmy super przyjaciółkami. Obydwie umiemy słuchać innym i dawać dobre rady.

A co Was różni?

Najbardziej chyba to, że na co dzień zupełnie inaczej wyglądamy. Francesca ciągle nosi sukienki i eleganckie stroje, a ja wolę wygodniejsze rzeczy jak spodnie, a do nich trampki.

Jakie buty wybierzesz do spódnicy?

Według mnie najlepszymi butami do spódnicy są baleriny, bo nie dość, że są eleganckie, to wygląda się w nich pretensjonalniej niż w obcasach.

Masz ulubioną postać?

Moim ulubieńcem w serialu Violetta jest Gregorio, jest zdecydowanie najzabawniejszy.

Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Mój ulubiony kolor to niebieski i każdy jego odcień!

A jakie jest twoje hobby?

Moim ulubionym hobby jest muzyka, lubię też spotkania z przyjaciółmi i zakupy.
BUZIAK DLA WSZYSTKICH FANÓW VIOLETTY!

Dowiedzieliście się czegoś ciekawego, czy wszystko wiedzieliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że post Wam się podobał! Liczę na Wasze opinie, motywują mnie do dalszego pisania!